11/15/2012

Pink jumper

Kochani bardzo dawno mnie tu nie było, ale to przez natłok pracy, którą otrzymałam. Większość z was się zastanawiała czy mój zapał już opadł i na PPF została sama Pola. No ale nie :) Jestem i nie mam zamiaru odchodzić, a na pewne przyjemności nie zawsze czas pozwala. Ok. Do rzeczy -
Wczoraj byłyśmy z Polą na szybkich zdjęciach, naprawdę szybkich bo ok 10 -15 minutowych. Nie było zbyt dużej ilości fotografii, więc mój wybór był mały. Spodobało mnie się tylko kilka, więc w tym poście nie zasypię was zdjęciami. Wybrałam luźną, jesienną stylówkę, w której czuję się swobodnie, a co najważniejsze jest mi ciepło. Ostatnio najpopulrniejszą jesienną rzeczą są swetry, swetry wszelkiego rodzaju na przeróżne sylwetki. Ja mam uniwersalny 'jumper'. Daje on luz i swobode i jest na każdą z was! Luźny krój, nietaliowany, tzw kwadratowe szycie. W tym sezonie grube sploty są jak najbardziej wskazane, zwłaszcza jeśli macie słabość do wąskich rurek oraz getrów. Moda uliczna uwielbia je nosić na styl over-size, zestawiając z dopasowanymi kurtkami.















koszula - h&m
sweter - h&m
torebka - river island
buty - deezee
spodnie - stradivarius
naszyjnik - iloko.pl
ramoneska - camaieu

xoxo S.

10 komentarzy:

  1. według mnie w końcu piękna Sonia

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebista stylizacja, zajebista torebka a jeszcze piękniesza Ty! czekam na kolejne

    OdpowiedzUsuń
  3. super zestaw! właśnie nastał prze-szał na swetry, lubię to! :)
    Lubię też Waszego bloga! jest mega!
    obserwuję i będę tu zaglądać, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zestawienie, a buty skoro się ich używa muszą byc brudne hihihi, przynajmniej widac ze nie lansujesz sie w nowiutkich bucikach haha, a jak to ludzie mówią, jak ktos sie nie ma czego przyczepic, zawsze cos glupiego znajdzie, piękna Sonia i piękny zestaw, oby tak dalej dziewczynki ! ;-)
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  5. sweterek i wisiorek mega :)

    czekamy na kolejne propozycje:D

    OdpowiedzUsuń
  6. "Spodobało mnie się" - serio?

    OdpowiedzUsuń