7/16/2013

Always Coca-Cola.

Zawsze Coca-Cola. Każdy kto zna mnie troszkę dłużej, wiem że cola + pola to nierozłączna "para" klik, ale do rzeczy. Kolejna stylizacja z burgundowymi butami, ale jak już pisałam ostanio, to naprawde najwygodniejsze buty jakie miałam na stopie kiedykolwiek!!! Moja skarbonka zapełnia się już na jaśniutko zielone oraz czarne. A co do tego? Hmm zobaczcie sami.
Większość z Was już wiem, że ostatnio dzięki BabskieTV miałam przyjemność pokazać moją szafe(to tylko część), opowiedzieć co, skąd, dlaczego, za ile etc. Nie ukrywam, że przed nagraniem stres był duży, zresztą widać to na początku filmiku, potem już było z górki i zupełnie zapomniałam, że obok jest kamera i cała reszta. Nie jest chyba najgorzej, ale zawsze mogłobyć lepiej. POKAŻ NAM SWOJĄ SZAFE BABSKIETV podaje link i zostawiam Wam do oceny.






















Pozdrawiam P.

21 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chce sesje na wrotkach!

    OdpowiedzUsuń
  3. słabo troche, że mówisz o tych wyprzedażach garażowych h&m- babki tam handlujące naginają prawo i dlatego też nawet po wieluniu roznosi się to jedynie poczta pantoflową bez żadnych reklam w prasie czy radiu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie naginaja prawa ponieważ są to rzeczy przeznaczone przez h&m, na sprzedaż by pieniądze ze sprzedaży trafily do domów dziecka. Dziwne jakby naginali prawo gdzie 3/4 urzedników prawników i sędzin z sieradza(przynajmniej takie mam informacje od pań z sieradza),wielunia i innych miejscowości własnie w ten sposób zapełnia swoje szafy, to odbywa się jak większy kiermasz poprzez wynajęcie lokalu, garażu tylko ma większe zainteresowanie ponieważ jest to znana sieciówka. Tyle mam do powiedzenia. Pozdrawiam, Marta

      Usuń
    2. Popieram Martę. W Sieradzu czy Wrocku są podobne akcje z ciuchami h&m. I nikt nie sapie o jakimś naginaniu. To jest nic innego jak zazdrość i dlatego ten komentarz. Ciesz się, że Pola powiedziała o garażu to następnym razem będziesz pierwsza/y pod bramą. Wytargasz perełeczki i będzie lanS na mieście ;P

      Usuń
  4. kurtkę masz najlepsiejszą na świecie <3 skąd?!

    OdpowiedzUsuń
  5. spodnie świetne ale kurtka najlepsza :) mega fajnie wyglądasz kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. amazing photos!! now following your blog <3

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny zestaw :) super, że połączyłaś z Nike'ami, całość jest teraz sportowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oddawaj buty! są genialnie:D

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna stylizacja. jesteś urocza! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurta po prostu fantastyczna. Post jak najbardziej na plus. dziewczyno ten blog powinien być tylko Twój. Dzięki Tobie on istnieje, żyje i rozwija się. Walcz o swój sukces, a koleżanka niech sama zrezygnuje bo tylko psuje statystyki. Gratuluje profesjonalizmu dobrego gustu oraz wyczucia smaku. wszystko jest bardzo dobre! Pozdrawiam i powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. oddam wszystkie swoje buty za te jedne nike. zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej można się dowiedzieć więcej o tych wyprzedażach garożowych w wieluniu
    ? :)

    OdpowiedzUsuń